hardcore lover

this is my diary.the truly story from my heart.i love what i do.this is what i need to expose my feeling and my tear.

Monday, June 1, 2009

im such as bitch??

1 june 2009 ; nua...plz la jgn la ganggu or kusutkn kpale otak aku lagy la.
stop nk burukkn aku or salakan aku sorunk jewr.im tired with u.yes!aku admit aku syg kau lagy,rndu kau rase nk peluk2 kau jewr tapi tok nk gan kau la sorry la.aku xbole sbb kes kau lempang aku.aku xbole idup bgab laki panas baran ngan kau.kau susa sgtkn nak ngaku kesalahan kau.bila aku ckp ksalahan kau,kau ckp everybody is not perfect.yes me too.tapi kau blame aku mcm kau perfect sgt jewr,mcm xdewr papewr sala jewr kn.klu ikt kn byk lagy aku nk ckp ngan kau tapi aku sabar jewr.mcm manewr bekas abu rokok kau yg aku buat tok kau kantoi ngan mak aku?aku kne marah,kne tuduh smoke dlm bilik sume.aku sabar jewr.2 pn aku mlz nk ungkit2 ngan kau.da la tlg la jgn cary aku da,nak salahkn aku jewr.aku pnt r ngan kau.mcm2 kau salahkn aku.kau ckp aku ego kuat.mcm la kau ego xkuat.da kau xnk ngaku kesalahan kau,xnk trime salah kau dat mean kau pun ego kuat r.kita same jer la nua.p/s ; i love him,i miss him,i hate him.i hate him as much as i need him.yes!i do.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home